Whed Admin
Mesaj Sayısı : 18 Nerden : İstanbul / Gaziosmanpaşa / Cebeci Mah. Kayıt tarihi : 26/07/08
| Konu: İnönü Meslek Lisesi BAŞARILARI Paz Tem. 27, 2008 11:50 pm | |
| BAŞARILARIMIZ Avrupa Birliğine üyelik sürecindeki ülkemize Mesleki ve Teknik Eğitimin niteliğini arttırmak, AB eğitim programlarından daha etkin, verimli bir şekilde yararlanmak, girişimci, bilimsel düşünme, yaratıcı zekâ, rekabet bilincini geliştirmek amacıyla 2005–2006 eğitim ve öğretim yılı proje tabanlı beceri yarışmasına hazırlandık. İstanbul İli Proje Tabanlı Beceri Yarışmasında 284 proje arasında İKİNCİLİK VE ÜÇÜNCÜLÜK ödülü aldı -------- İKİNCİLİK ÖDÜLÜ ALAN PROJEMİZ :
MİN. ENERJİ-MAKSİMUM GÜÇ ÜRETEN PORTATİF HİDROLİK C-PRES
PROJE SAHİBİ ÖĞRENCİLERİN ADI VE SOYADI
METAL İŞLERİ ÖĞRENCİLERİ: 1- Murat ÇIKMAZ 2- Kadir BOCUTCU 3-Y. Yıldırım TOROS 4- Recep AVCI MAKİNE TEKNİK ÖĞRENCİLERİ: 1- Enes YILMAZ 2- Erhan CEYLAN ELEKTRİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİSİ: Yusuf KILIÇ BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİSİ: Recep KAYA
Danışman Öğretmen : İsrafil YURTTAŞ( Metal İşleri Öğretmeni), Celal ÇAKIR( Tesviye Atelye Şefi)
------- ÜÇÜNCÜLÜK ÖDÜLÜ ALAN PROJEMİZ :
KORUMALI BİLGİSAYAR MASASI PROJESİ
Öğrenciler: Murat ÇAN,İlhan ÖZTÜRK ,Recep YILDIZ ,Rıdvan BALKAN
BİLGİSAYARIN GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMAK,KULLANIM ALANININ ÇOK OLMASI, BİLGİSAYAR MASASININ ÇALIŞMA MASASI OLARAK KULLANILABİLMESİ BİLİMSEL VE TEKNİK ALANDA İLK VE FARKLI OLMASI,MALİYET AÇISINDAN VE ZAMAN BAKIMINDAN HESAPLI OLMASI
Danışman Öğretmen : Ercan YOLCU( Mobilya Dekorasyon Atelye Şefi), Cemalettin KOÇAK( Mobilya Dekorasyon Bölüm Şefi),Celal ÇAKIR( Tesviye Atelye Şefi)
Paydaş Öğretmen: Kemal AKTAŞ(Bilgisayar Bölüm Şefi), Turan Haşhaş (Elektronik Bölüm Şefi), Mustafa DARKA(Elektronik Öğrt), Bayram ŞEN(Tesviye Öğrt), İsmail ŞENGEL(Mobilya Öğrt), İkbal YILDIZ( Mak Res. Öğrt), Pervin AÇIKER(Aile Birliği Memuru) | |
|
mrap
Mesaj Sayısı : 263 Kayıt tarihi : 28/07/08
| Konu: Geri: İnönü Meslek Lisesi BAŞARILARI Ptsi Tem. 28, 2008 4:36 pm | |
| | |
|
K*R*A*L
Mesaj Sayısı : 103 Yaş : 29 Nerden : ahıret Kayıt tarihi : 29/07/08
| |